第2屆「Talent We Can 才華我都得2020」又嚟喇!

我們在過往的服務中認識到特殊學校同學﹐同學所表現出的自信心﹐團隊精神﹐與永不放棄的正能量﹐令人非常敬佩、感動。我們想將這份美麗的精神展現在大眾面前。決定透過每年一度「Talent We Can」 才華我都得表演活動, 讓大家欣賞同學的活力才華,他們的正能量一定可以感動大家, 令香港社會更美好。

超敏今年繼續邀請到7間特殊學校參加,學校包括有:香港紅十字會甘迺迪中心、香港紅十字會瑪嘉烈戴麟趾學校、香港紅十字會雅麗珊郡主學校、香港耀能協會高福耀紀念學校、香港耀能協會羅怡基紀念學校、香港耀能協會賽馬會田綺玲學校、香港基督教服務處培愛學校。 同學嘅表演充滿活力自信,非常精彩。

為咗表揚佢地嘅才華同活力,超敏會喺12月22號喺 facebook , 以網上形式舉行盛大嘅頒獎典禮,與大眾一齊感受同學帶俾我哋嘅正能量。按以下連結重溫精彩演出! https://fb.watch/46Ja2dOu1h/